lunes, 23 de noviembre de 2020

Llor, Sant Antoni, Tabor, Llor

Sortida dissabte amb dos amics (Toni i Carlos) de running pel Baix Llobregat. 20Km 722 M desnivell positiu 2,35 de temps en moviment
Una sortida preciosa, exigent per llarga i que combina corriols i pistes de terra. Ens trobem el Carlos i jo al col.legi Llor, a les 08:00 del matí. Fa força fred, ha arribat de cop, però el fred se'ns passarà rapid. Enfilem cap a Santa Barbara, arribem al Mas Terra Alta i anem directament cap a Sant Antoni/Mont Pedrós. Allí ens trobem amb el company Toni Arevalo, que ve des de Sant Vicenç. Baixem pel mateix camí que em pujat.Després anem cap a la creu de Querol i agafem la pista que ens menarà cap a Sant Climent. Des d' allí sortim al costat de la riera pujant sense parar fins al cim del Tabor. Del cim del Tabor enfilem en direcció cap a Sant Antoni un altre cop, i abans d' arribar-hi, sense pujar, anem cap a la creu de Querol. Primer, el Toni se'n va cap a Sant Voicenç, direcció cap a Sant Antoni un altre cop. A ell li sortira una sortida de uns 25 Km. Des d' aqui, baixem per Can Palós per la llarga baixada fins a Sta Barbara i fins a casa.